Egypt basar

I oktober har vi hatt Egypt måned i barnehagen. Det har vært en flott måned der barna har kommet tettere inn på livet i søppelbyen i Kairo. De har møtt barna som lever der gjennom lukter, sanseopplevelser, filmer, sanger, bilder og fortellinger. I år har barna som lever i denne byen det tøffere enn normalt, som dere alle kjenner til har covid-19 tatt fra oss mye. For noen av disse barna har viruset tatt fra dem hjem og familie. Det betyr at årets aksjon blir enda viktigere enn vanlig. De trenger den støtten de kan få fra oss mer enn noen gang. Vi kan ikke ha basar i år, men vi har ute loddbøker, og der kan dere være med å støtte. Takk til alle dere som deler og støtter dette viktige arbeidet. Det er fortsatt mulig og ta lodd. Penger kan vippses til 139219, og vi skriver dere opp i loddboka som trekkes fredag 30.oktober kl.10. Se facebook innlegg.