Velkommen til Bjørketun!

Bjørketun er en mellomstor barnehage, passe liten og trygg og passe stor nok til at alle kan finne jevnaldrende lekevenner.

Bjørketun barnehage er en privat barnehage og eies av Foreningen Bjørketun. Bjørketun barnehage har utvidet kristen formålsparagraf.
Inne arealet er på 317 m2 og godkjent for 53 plasser. I tillegg har vi plass i løa til snekkerrom, vognplass og uteleker. Arealet oppe på løa benyttes som ekstrarom.
Barnehagen har en flott utelekeplass, den er stor og deler av uteplassen har naturtomt noe som innbyr til lek og motorisk utfoldelse. Det er også en egen inngjerdet plass for de aller minste. Vi har også nær tilgang til flotte naturområder, disse besøker vi jevnlig på tur.
Barnehagens åpningstid er fra 06.45-16.30. Barnehagen gir barnehagen kun tilbud om fulltidsplasser.
Barnehagen har tre avdelinger. Vi har valgt å dele barna inn etter alder. Fra minst til størst. Lerka, Måltrosten og Ugla.
Barnehagen har stabile og dyktige medarbeidere, noe som bidrar til vårt gode rykte!